Regulamin forum

naszego forum, który musisz przeczytać
  • Advertisement

Regulamin forum

Postautor: chwast » 25 cze 2014, 18:03

I. Poniższy regulamin jest oparty na zasadach nietykiety i dobrego wychowania - powinieneś instynktownie wyczuwać, co jest dozwolone, a co nie. Ponad tymi suchymi regułami stoi zdrowy rozsądek, dlatego też nieznajomość regulaminu bądź słowa „nie widziałem punktu, który tego zabrania” nie stanowią żadnego wytłumaczenia.

II. Postanowienia Ogólne
Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika.
Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne i odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc.
Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników.
Zabronione jest propagowanie treści niedozwolonych dla osób poniżej 15 roku życia, ze szczególnym uwzględnieniem treści brutalnych i/lub pornograficznych w każdej postaci oraz podawanie linków prowadzących do takich treści.
Moderator ma prawo zmienić login użytkownika, usunąć jego avatar, zdjęcie osobiste i/lub podpis, jeśli są one niezgodne z regulaminem.
Zabronione jest urządzanie na shoutboxie forum gier, odgrywania scenek czy organizowania wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, które mogą przeszkadzać w rozmowie innym użytkownikom.
Zabronione jest wstawianie grafik na shoutbox forum w postaci innej niż odnośniki prowadzące do tych grafik, dopuszczalnym wyjątkiem są emotikony. Grafiki, do których prowadzą linki nie mogą łamać punktów II.2 i II.3 regulaminu forum.
Zabronione jest składanie ofert kupna/sprzedaży na shoutboxie formowym i podawanie odnośników do tematów z propozycjami transakcji - do tego służy dział Targowisko oraz pokój „handel” na czacie hodowlanym.
Zabronione jest wysyłanie wiadomości z namolną prośbą o wypowiedzenie się w jakimkolwiek temacie. Dotyczy to również działów, w których tematy wymagają akceptacji moderatora.
Zabronione jest reklamowanie swoich stron poza wyznaczonymi do tego miejscami.
Zabronione jest rozsyłanie wiadomości zawierających linki referencyjne (np. do gier), których kliknięcie powoduje odniesienie dowolnych korzyści (nie dotyczy sygnatur, jeśli link jest opatrzony odpowiednim komentarzem).
Zabronione jest dodawanie do Galerii zdjęć naruszających prawa autorskie, prawa i uczucia osób trzecich, zawierających treści uważane za obsceniczne lub wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej etc. Administratorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia zdjęć w przypadku ich niezgodności z regulaminem, polskim prawem lub w innych, wyjątkowych sytuacjach.
W każdej sytuacji nie uwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora.

III. Zakładanie tematu, pisanie postów
Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.
Zabronione jest umieszczanie tematu w niewłaściwym dziale bądź tworzenie tego samego wątku w kilku podforach jednocześnie.
Zabronione jest zakładanie tematów z pytaniami, na które odpowiedzi można znaleźć w Wiki lub w pokoju „pomoc” na hodowlanym shoutboxie. Forum służy do wyjaśniania bardziej skomplikowanych zagadnień.
Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.
Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).
Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi.
Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”.
Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości.
Staraj się przestrzegać zasad ortografii oraz interpunkcji.
Tagi służą do indeksowania tematów. Punkty II.2 i II.3 regulaminu forum oraz zakaz tworzenia off-topiców dotyczą także tagowania tematów.

IV. Podpis
W podpisie można użyć max. 2 kolorów (dotyczy tekstu oczywiście). Jeśli jednak nie będą to jaskrawe kolory, rzucające się w oczy - Moderator może (nie musi) zwiększyć pozwolenie do 4 kolorów.
Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 100px w wysokości.
Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 500px w szerokości.
W podpisie można umieścić max. 2 grafiki o łącznej wartości nieprzekraczającej dopuszczalnych wymiarów grafik (500x100px).
Cały podpis nie powinien przekraczać ok. 150px wysokości (Podana wartość jest orientacyjna, ponieważ trudno to zmierzyć - Moderatorzy/Admini nie będą karać za drobne odchylenia od tej wysokości, ale podpisy wyższe niż na 220px mogą zostać usunięte bez ostrzeżenia.)
Awatar użytkownika
chwast
 
Posty: 11
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:42

Wróć do Regulamin


  • Advertisement

 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


cron